reede, 29. oktoober 2010

Teretulemast! Ja veidike vampiiridest.

Minul ja Kadril tuli mõte, et oleks tore, kui oleks koht, kus loetud fantaasiaraamatutest muljetada, anda edasi uudiseid uute ilmumiste kohta ja soovitusi (või hoiatusi) loetud raamatute osas. Loomulikult ei pea muljetamine piirduma tingimata vaid fantaasiakirjandusega. Kuigi ega mina ausalt öelda suurt midagi muud ei loe küll :)
Sel nädalavahetusel alustan neljanda osaga Charlaine Harrise The Southern Vampire Mysteries sarjast, raamatu nimi on "Dead to the world" (tegelikult on mul küll pooleli ka Harry Potter ja surma vägised (umbes kolmandal või neljandal ringil), aga kuna ees on reis Saaremaale, siis seda tellist ei hakanud kaasa tassima). Nende lõunaosariikide vampiiriraamatute puhul on tegemist sama sarjaga, mille põhjal vändatakse seriaali "True blood". Kuna raamatud mulle väga meeldivad (hästi toredasti kirjutatud, ootamatute huumorikohtadega, mis lugedes täitsa turtsuma võtavad), ostsin ka seriaali esimese hooaja. Paraku on minu meelest tegemist täieliku saastaga, kohusetundest, et raha sai kulutatud, katsun end ikka sundida seda lõpuni vaatama. Kuigi pärast iga osa on kahju, et olen oma elust tunnikese selliste mõtetute tüüpide tegemiste jälgimise peale kulutanud. Aga raamatuid lugedes on täiesti võimalik seriaal ära unustada ja tegelasi hoopis armsamate ja sümpaatsematena ette kujutada.

6 kommentaari:

  1. Olen True Bloodi osas täitsa sama meelt, raamatud on väga hästi kirjutatud, aga telesari sellega võrreldes suhteliselt mage. Olen ise juba seriaali teise hooaja ka ostnud ja ära vaadanud (ostsingi kompleki 2 hooaega korraga). Minu jaoks lõppes asi sellega, et vaadates kerisin edasi need kohad, kus mingeid juurdemõeldud kõrvalliine pikalt näidati (nagu nt see vuuduu-asi), kuna need on ikka eriti viletsad. Youtube'i klippide põhjal vähemalt tundub, et ostan endale vist 3. hooaja ka, kui see kunagi müüki tuleb, tundub nagu parem olevat... Eks siis muljetan, kui näinud olen. :)
    Ahjaa, ja väga hea idee teil! Raamatukommentaarid on väga teretulnud nüüd, kus igapäevaselt muljetada ei saa, sest mul siin kuluvad raamatud oluliselt kiiremini kui kodumaal (bussis lugemine peamiselt)...

    VastaKustuta
  2. Hea mõte jah plogi osas. Püüan varsti midagi lohedest kirjutada, lõpetasin just Dragon Haveni lugemise. Aga minu jaoks on see taust natuke häirivalt kirju. Kuidas teistele tundub?

    VastaKustuta
  3. Mulle tundub taustapilt just väga hea olevat. Selline natuke salapärane nagu fantaasiablogile vaja ongi :)

    VastaKustuta
  4. Minu meelest on ka taustapildi valik väga hästi õnnestunud.

    VastaKustuta
  5. Kusjuures, millegipärast tuleb mul alati, kui selle blogi tausta vaatan, pähe Kelsingra (Hobbi raamatutest) - kuigi ei saa aru miks, seal ju mingitest mägedest juttu ei olnud minu mäletamist mööda...

    VastaKustuta
  6. True Blood´i esimene hooaeg vaadatud ja minu arust polnud väga vigagi - kõlbas vaadata küll (kuigi mu lemmikfilmiga kindlasti tegu pole). Esimesed viis osa häirisid mind Sookie ja Billi osatäitjad (olin neid endale hoopis teistsugustena ette kujutanud), aga siis vist harjusin ära. Raamatu lugemisest oli kah piisavalt palju aega möödunud, et nüanssidest ei mäletanud ma midagi. Noh seda, kes tapetakse ja kes mõrvar on ma muidugi mäletasin.

    Mis mul kummitama jäi oli True Blood´i soundtrack Bad Things (Jace Everett).

    VastaKustuta