esmaspäev, 1. november 2010

Armstrong ja libahundid

Sain just läbi sellise pesuehtsa fantaasiaraamatu nagu Kelley Armstrongi „Stolen“. See on teine osa, esimese nimi oli „Bitten“, Kadri kinkis mulle sünnipäevaks (järgmine osa on ka olemas, „Frostbitten“ ja siis veel posu raamatuid, kus peategelaseks mõni teine tüüp, aga seltskond muidu sama). Mitmeid voorusi on sellel sarjal. Esiteks on see täiskasvanutele mõeldud - peategelane on üle 30-aastane. Teiseks, peategelase kallim on antropoloogiaprofessor, ha-haa. Hea paks raamat kah, 500 lk tihedat kirja. Põhiliselt on juttu libahuntidest, aga teises osas tulevad mängu ka igasugu muud elukad: nõiad, deemonid, vampiirid, jms. Puuduseks on see, et tegelased pole kuigi usutavad, kuidagi vägisi konstrueeritud tüübid. Kasvõi see õnnetu professor- tema intelligents ei ole seni loetud 1000 lk vältel veel kordagi paljastunud, erialased teadmised kah mitte, pigem tundub et ta on arengupeetusega. Aga see on võibolla minu isiklik tragöödia ja teisi see ei häiri kuigivõrd. Põnevusega on sedasi, et kuigi lõpp on täiesti etteaimatav, sunnib miski siiski lugema. Ma arvan, et ma võtan kunagi need ülejäänud raamatud kah ette, mis Armstrong kirjutanud on

5 kommentaari:

  1. Olen nõus, et kuna suur osa toredast fantaasiakirjandusest on lapseohtu peategelastega, siis on aeg-ajalt täitsa kosutav ka täiskasvanute seiklusi lugeda :) Tunnetasin seda ise just Charlaine Harrise vampiiriraamatuid lugedes.

    VastaKustuta
  2. Ma olen lugenud Armstrongi triloogiat teismelisest tüdrukust Chloe Saundersist (The Awakening, The Summoning, The Reckoning). Ja peab ütlema, et ma ka ei suutnud neid raamatuid käest panna, päris köitvad olid. Hetkel olen küll mõnevõrra küllastunud teismeliste libahuntide ja võlurite ja surnute äratajate seiklustest, aga päris kindlasti loeksin ma ka neljandat osa, kui see peaks juhuslikult ilmuma :)

    VastaKustuta
  3. Kadri - aprillis ilmub The Darkest Powers'ile niiöelda spin-off triloogia, Darkness Rising. Sama maailm, aga teised tegelased, raamatu nimeks "The Gathering".

    Ise sattusin Armstrongi-hullustusse vähemalt 3 aastat tagasi (olin veel 14 siis). Sõbranna ema töötas Iirimaal ja tõi "Bitteni" kaasa. Siis lugesime ja ahhetasime-ohhetasime. :D Teatasin, et see mu lemmikraamat. Teadsin, et on järgesid, aga tollal ei tulnud välismaalt tellimise vms pealegi. Aga aasta hiljem kinkis sõbranna mulle W/O 7nda raamatu ja siis ma otsustasin, et tuleb teised raamatud ka endale hankida. Ja kus ma siis sebisin... Kirjutasin Rahva Raamatusse, et toodaks, aga see võttis nii kaua aega, et avastasin Krisostomuse ja... jamh. :D

    Soovitan Armstrongi iga nurga peal ja kuigi keegi eriti samamoodi vaimustusse ei satu, tunnistatakse, et tegu on väga heade raamatutega.

    VastaKustuta
  4. Ohhoo, aitäh Sulle, Sille! Tundub, et see raamat tuleb endalegi muretseda.
    Product Description: "Strange things are happening in Maya's tiny Vancouver Island town. First, her friend Serena, the captain of the swim team, drowns mysteriously in the middle of a calm lake. Then, one year later, mountain lions are spotted rather frequently around Maya's home—and her reactions to them are somewhat . . . unexpected. Her best friend, Daniel, has also been experiencing unexplainable premonitions about certain people and situations.
    It doesn't help that the new bad boy in town, Rafe, has a dangerous secret, and he's interested in one special part of Maya's anatomy—her paw-print birthmark."

    VastaKustuta